iNSAN fANTASI (1)


Apa yang aku nak cerita dalam kategori ini, kisah cinta aku. Samada ianya fantasi ataupun realiti.

Aku kenal dengan Fantasi ni agak lama, hampir 2 minggu. Aku kenal dia pun melalui chatting. Seperti kebiasaan nya semuanya boleh melahirkan perasaan cinta, tetapi kita sendiri tak tahu samaada cinta itu realiti ataupun fantasi, oleh kerana itulah aku gelarkannya Fantasi, kerana aku sendiri tak tahu sejauh mana hakikat dan kebenarannya.

Dan sekarang apa yang aku boleh katakan aku sudah jatuh cinta?. Ha!, tak mungkin la aku boleh, tapi memang tak boleh nak menafikannya, cara dia melayan aku, menjaga aku, bila aku sakit dia lah yang mengingatkan aku untuk “makan ubat tu!”,”Abiskan ubat tu”, “rehat la”. Kata-katanya bagi aku sudah cukup untuk menyedarkan aku rupa-rupanya ada seorang insan yang menganbil berat tentang ku. Yang peliknya aku sendiri takut untuk bersua muka, walaupun gambar kami dah tukar suka sama suka.

Apa yang aku nak katakan aku belum bersedia untuk bersua muka, dan janjinya pada ku dia sanggup menunggu ku. Ha!, betul ker apa yang aku dgr ni, ataupun ini hanya lah fantasi diriku sahaja.

Fantasi, Fantasi aku sekarang menharap kepadamu, dan apa yang aku harapkan ianya tak akan mengecewakan ku seperti sebelumnya. Walau macam manapun aku tak akan menaruh harapan yang tinggi terhadap Fantasi kerana aku sendiri takut jika ku terbang terlalu tinggi aku takut bila jatuh aku sendiri akan parah untuk menangungnya.

Kawan ku banyak menasihatkan agar ianya dapat dikawal dengan peraaan dan fikir samada perasaan cinta in harus diketepikan kerana hakikatnya masih belum pasti.

Comments
2 Responses to “iNSAN fANTASI (1)”
  1. "eS@RLi" says:

    MoRe pD CiNTa cYbEr laa.. bR KeNaL MmG La cArInG SuMe.. aMiK BeRaT.. Bz bOdY Nk tAw hAl kItEr.. hIkHiKk.. i wAnT To reMiNd yOu.. bE CaRefUlL.. mCm2 lEy bErLaKu.. n aPa pOn iTs uP ToO YoU.. EsArLi jUz mEnGiNgAtKaN As a pReN.. ;p

  2. crazyloveman says:

    tq “eS@RLI”, i akan ingat apa yg u katakan…..
    jadi selanjutnya i sendiri akan cerita kan…..

Leave a Reply

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
