kEnaPA cRazYLoVE?!.


Kenapa dengan CrazyLove?

Kadang-kadang aku sendiri tak tahu jawapan, tapi kalau nak fikir balik bahasa melayunya CintaGila. Tapi betul ke cinta kau ni gila. Tapi memang betul pun, sebab aku cepat rasa sayang seseorang yang aku suka. Itu yang bahaya bagi korang semua!, hehe(gelak manja). Tapi takan la. Aku bleh suka kat seseorang kalau orang tu jaga aku dengan baik, tu aja. Kalau korang semua nak tahu cerita, pada tahun ni aja aku dah suka pada 2 orang, dan aku anggap serius tapi sebenarnya tak. Sebab tu la agaknya, nak tahu dorang cakap apa, dorang cakap “kita belum ada apa-apa lagi, kalau dah kapel mesti i pening”, dua-dua orang cakap benda yang sama, sampai aku pun anggap dorang orang yang sama, huh. Aku boleh suka kat dorang sebab dorang jaga aku sangat-sangat taip saat sms aja, dan tiba masa dah bosan dorang jarang sms aku, so aku pun ingat dorang dah benci dengan aku, dan sebab tu dorang cakap macam tu.

Apa la yang aku merepek ni kan?.

Tapi aku memang sedih dorangg cakap macam tu, dan sekarang emosi aku dah ok dah, dan sekarang aku pun jarang sms dorang, kalau boleh aku nak lupakan terus!. Tu aja la.

Tapi prinsip aku hidup harus diteruskan! Betul tak? Mesti korang semua setuju dengan aku kan!, hehe (gelak manja).

Ok la buat masa sekarang aku memang malas nak fikir pasal cinta, biarlah cinta tu tak akan lahir dalam diri aku lagi, dan aku takan terima cinta buat masa sekarang ni, dan mungkin sampai bila-bila. Sebab orang ada cakap cinta ni buta. Dan sebab cinta la hati aku jadi buta dan mati.

Ok tu aja nurkilan dari aku.

Comments
8 Responses to “kEnaPA cRazYLoVE?!.”
  1. deniar says:

    Cinta itu memang buta, tapi jangan terbutakan oleh cinta

  2. crazyloveman says:

    deniar – sebb itu saya lebih berjaga-jaga untuk menerima cinta!

  3. atie says:

    wuhu……..
    cinta yg dtg cepat akn pegi ngn cepat…:p
    keep it up babe!!

  4. kantoi says:

    dorang..heheheh

    sabo..sabo..jgn langar pokok dah le…hehe

  5. crazyloveman says:

    atie – saya setuju dengan apa yang awak cakapkan….

    kantoi – apa yang merepek ni, hikhikhik

  6. badakbiru says:

    kite ni macam sama je..saya pun senang suka kat org, especially yg caring pd saya..dan selalu juga terima nasib cm awk..

  7. crazyloveman says:

    badakbiru – thanks….

  8. princess says:

    suka xsama dengan cinta…minat xsama dengan sayang….cinta tu satu level dimana kita dah xingat org lain kecuali kekasih sendiri…tu pada saya la……

    xmudah jatuh cinta tp cinta mati if sayang org…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
%d bloggers like this: