Aku Tak Mahu Sendiri – Bunga Cinta Lestari


Sekarang ni aku nak cerita mengenai lagu ini, dan apa kena mengena lagu ni pada aku sekarang. Lagu ni secara kebetulan aja, dimana rakan ofis aku yang bagi kat aku, then balik keja aku terus dengar mula-mula lagu ni macam tak ada makna aja, tapi sampai satu masa, aku dah janji dengan teman aku untuk telefon dia malam ni, tapi dia tak angkat langsung dah 1001 miscall aku bg, mungkin dia dah tidow, sebab die keje kat salah sebuah club pool kat KL ni, so penat ckit n keje tak tentu masa, tiba time aku dah mula sedih lagu ni pun sampai Q nyer, so aku terus hayati lagu ni.

Kirim aku malaikatmu
Biar jadi kawan hidupku
Dan tunjukkan jalan yang memang
Kau pilihkan untukku
Kirim aku malaikatmu
Karena ku sepi berada disini
Dan didunia ini aku tak mau sendiri

Lirik kat atas ni memang kene sangat dengan aku…..

Dan lirik ni pulak aku tak setuju la. Tapi aku sendiri tak pasti.

Sejak ia pergi dari hidupku
Kumerasa sepi
Dia tinggalkan ku sendiri disini
Tanpa satu yang pasti

Aku pun sendiri tak tahu macam mana nak terangkan, so kat sini aku bagi la lirik penuhnya, aku harap korang semua akan suka juga lagu ini…

Lagu : Aku Tak Mau Sendiri
Penyanyi : Bunga Citra Lestari

Sejak ia pergi dari hidupku
Kumerasa sepi
Dia tinggalkan ku sendiri disini
Tanpa satu yang pasti

Aku tak tahu harus bagaimana
Aku merasa tiada berkawan
Selain dirimu
Selain cintamu

Chorus:
Kirim aku malaikatmu
Biar jadi kawan hidupku
Dan tunjukkan jalan yang memang
Kau pilihkan untukku
Kirim aku malaikatmu
Karena ku sepi berada disini
Dan didunia ini aku tak mau sendiri

Tanpa terasa kuteteskan air mata
Yang tiada berhenti mengiringi
Kisah dihati

Aku tak tahu harus bagaimana
Aku merasa tiada berkawan
Selain dirimu
Selain cintamu

Chorus 2x

Dan didunia ini aku tak mau sendiri

Leave a Reply

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
