Ziana Zain – Melara Jiwa (Download link)


Aku cari lagi ni dah lama, dapat liriknya aja, pastu tekat nak beli Album Ziana Zain, tapi aku cari kat Carefour, Mydin tak ada. Aku geram aku cari kat Tower Record kat KLCC yang besar tu, huhuhu. Tapi aku dikecewakan sekali lagi, Tower Record yang sikit punya besar tu pun tak ada lagi Albumnya, yang peliknya kawan aku dah beli dah, tapi tak sempat nak tanya beli kat mana!. Argh!!, bencinya aku…

Airmata ku mengalir di pipi
Meronai hatiku
Kerinduanku memori nan silam
Menghilang bersama
Cinta tanpa jalur cahaya
Melara jiwaku ini


(Korus)
Sandiwaramu memaksaku mengundur diri
Ku tak sanggup bertahan lagi
Sandiwara mu memaksaku
Menolak cinta
Tak rela kasih dibohongimu

Sandiwaramu memaksaku mengundur diri
Ku tak sanggup bertahan lagi
Sandiwara mu memaksaku
Menolak cinta
Tak rela kasih dibohongimu lagi

Apakah dosa
Sanggup kau nodai
Kesucian cintaku
Kerinduanku memori nan silam
Menghilang bersama
Cinta tanpa jalur cahaya
Melara jiwaku ini

[Melara Jiwa lirik on http://lyricsmusicvideo.blogspot.com ]
Sandiwaramu memaksaku mengundur diri
Ku tak sanggup bertahan lagi
Sandiwara mu memaksaku
Menolak cinta
Tak rela kasih dibohongimu

Sandiwaramu memaksaku mengundur diri
Ku tak sanggup bertahan lagi
Sandiwara mu memaksaku
Menolak cinta
Tak rela kasih dibohongimu lagi

Melara jiwa…
Melara jiwa…

Akhirnya aku dapat juga lagu ini. Tapi konsert version kira ok la tu kan daripada tak ada langsung.

Klik Sini Untuk Download (konsert version)Download – Ziana Zain – Melara Jiwa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
%d bloggers like this: