Khamis yang lepas…..


Ala bukan apa pun. Ni cerita aku dengan kawan aku,Fify. Aku mula siap-siap pukul 12.30 sampai la pukul 1.00, pastu aku call Fify, nak tahu die tengah wat apa?, TIDO!. Geram btol aku, aku dah baik punya siap-siap die bleh tido lagi. pastu kitorang janji sampai kat Bukit Bintang pukul 2.00.

Aku yang memang hidup tepati masa, aku sampai Bukit Bintang tepat pukul 2. Aku turun-turun monorail aku call dia lagi, pastu bleh die cakap die tengah tunggu bas. Pastu aku cakap la aku tunggu die kat Mc’D tuh, aku beli la fillet’o’fish.

Sambil aku makan-makan aku tengok kat luar sambil memerhatikan orang. Lepas tu aku ternampak seorang

lelaki perpegang tangan dengan seorang perempuan sambil menuju ke arah Mc’D. Lelaki berikut duduk depan meja aku, then yang perempuan tu pergi la beli kan, pastu lelaki tersebut call seseorang, aku pun malas nak dengar apa yang dia borakan, tapi aku terdengar ayat hujung “ok la sayang, luv u, miss u”, hai manusia teruk btol kan tak cukup dengan sorang.huh!

Kat Time Square

Tepat pukul 2.45 Fify pun sampai dengan baju pink die tu!, pasti kitorang gelak satu Mc’D huhu. teringat masa makan kat Pizza Hut kitorang gelak sampai dapur dengar,kihkih…  Lepas penat kat Mc’D kitorang pergi Pavilion pulak, tapi nak tahu apa jd? kitorang patah balik sebab penat aja jejalan kat situ sebab kedai-kedai mak ai mahal -mahal semua, macam tak layak aja nak jalan kat Pavilion tu. kihkihkih.

Lepastu kitorang pergi Lot10 makan kat food court tapi tak makan pun kitorang pergi minum aja.huhuhuh.lepas tu belakang kitorang ada mat saleh ni, ensem sangat, tapi biasa aja la.

Tak ada apa yang menarik pun. tapi ada satu lagi yang aku nak cerita. Malam tuh kitorang pergi makan kat KFC, beratur kat depan tu ada pak arab, bayak songeh, kitorang pun biasa aja la, ingat cashier tu dah angin, yang aku guna coupon rm10 pastu cashier tu nama die Yamunah die cakap tak bleh guna, aku cakap kenapa tak beh guna, dia bleh nak bergurau dengan aku, sial aja Yamunah tuh……kihkihkih

Comments
9 Responses to “Khamis yang lepas…..”
  1. mahsyar90 says:

    yg gamba dak baju putih ngan pink tu kau ke?
    wah jalan2 je ko ni yea..

  2. crazyloveman says:

    baju putih tuh aku la…pink tuh kawan ku…
    huhuhu
    jalan-jalan cari pasal…biasa la…

  3. mahsyar90 says:

    kawan ke makwe…haha
    jalan-jalan cari bapuk agaknye..

  4. crazyloveman says:

    kawan la….
    btol….

  5. crazyloveman says:

    kawan la….
    btol….

  6. "eS@RLi" says:

    cAm cHiNeEsSe lOoK yErK.. HeHeEeeE…

  7. crazyloveman says:

    iyer la…my dad chi la…huhuhuhu

  8. "eS@RLi" says:

    OoOOooooOOO… hEhEhEee

  9. crazyloveman says:

    huhuhuh……

Leave a Reply

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
