Balik Politeknik!!!


10 Julai ini adalah hari lapor diri di Politeknik Sultan Idris Shah untuk semester ke-5. Saya baru sahaja menamatkan Latihan Industri di Istana Budaya, Kuala Lumpur, memang banyak kenangan di Istana Budaya dan yang pasti saya tak dapat nak lupakan.

Semua staff itu adalah kenangan yang terindah. Terutamanya penyelia Puan Dayang Kartini bersama anaknya Qistina a.k.a Kiki. Kenangan itu pasti saya tak lupakan. Serta Abg Azli, Kak Faezah, Kak Maher yang satu bilik dengan saya juga adalah satu kenangan yang paling manis. Terlalu banyak sehinggakan saya sendiri tak dapat nak leraikan di sini.

Dan sekarang perasaan saya melonjak sehinggakan saya sendiri tidak mahu kembali ke politeknik, takut akan kehilangan sagala yang saya dapat sekarang ini.

Khairul yang mungkin banyak sangat kenangan saya bersamanya. Pada permulaan perjumpaan lagi saya dan dia melakar kenangan yang bagi diriku sukar untuk dilupakan. Tapi selepas sahaja aku tamat Latihan Industri lebih banyak lagi kenangan bersamanya.

Semoga itu semua menjadi kenangan yang paling indah dalam hidup saya, segala perjalanan hidup sepanjang di Istana Budaya pasti saya tidak akan lupakan sampai bila-bila.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
%d bloggers like this: