Ada Apa Dengan 24Nov


Hari ini aku tak nak cakap apa…. kesengalan aku amat teserlah hari ini sebab aku meluahkan segala perasaan yag terpandam…. aku pun tak tau la macam mana nak cakap…. main point here.. aku nak cakap, tak salah kalau kita nak berat sebelah, memang lumrah manusia suke ngan die ni benci ngan die ni, tapi pleasa la tak payah nak tunjuk sangat! orang pun naik menyampah ngan bosan tengok perangai ko yang memang suka berat sebelah. ok kalau dah tak suke tuh tak payah nak kondem-kondem orang.

last sekali dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung……. (ada kene mengena kew???)

Comments
4 Responses to “Ada Apa Dengan 24Nov”
  1. kuropii says:

    hohoho
    berat sebelah sesama manusie itu adelah perkare bese…
    bile ko tulis camtuh..
    somehow aq terase..sbb aq mmg jenis tunjuk kalo aq x ske org tu,sbb aq xnk org tu rapat ngan aq so aq xkan terase benci bile die berade dkat ngan aq…sbb bile org yg aq xske berade dkat ngan aq..aq akan bad mud secare otometik..
    huhuhuhuhu
    ade gak kawan2 aq tego..tp nk wat cane..mmg dr dulu..xleh nk ubah dah..
    X(

  2. budak kampung says:

    24hb, aku aku kena keje semula slepas konvo..hahaha

  3. kusu says:

    salam..
    ni aku mahsyar90
    sila update link yea..ghee

    kalau nak benci orang benci diam2 sudah la..tak payah nak bising..yang boleh bising hanyalah perbuatan dia je..kita mengumpat sebagai pengajaran kan..😀
    sbr jela..

  4. crazylove says:

    kuropii:
    ini mengenai perangai lecturer yang berat sebelah dengan studentnya…. macam mana???

    budak kampung:
    so keje la k….. keje leklok mudah2 leh cepat kayo!!!!! pakcik kayo!!!

    kusu:
    ok nanti aku update!!!!wah dah makin maju kan….

Leave a Reply

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
