Ada Apa Dengan Kakak Sengal


Skang ni aku nak cerota satu cerita yang paling aku tak boleh terima kesengalan seorang kakak menjual makanan di kafe tempat aku belajar…. Aku amik nasi n lauk pauk, pastu aku nak bayar la…

“kak berapa?”
“3 setengah”
Pastu aku hulurkan RM5 kat poket aku. Kakak tuh pulang kan RM2
“kata 3 setengah, ni kenapa 2 ringgit?,bukan 1 setengah kew?”
“sapa cakap 3 setengah? 3 ringgit jew la…”
“tadi akak yang cakap 3 setengah”
“dah orang cakap 3ringgit, 3 ringgit aja la….”
Aku baru nak berlaku jujur, akhirnya ini yang aku dapat! Sengal akak jual makanan ni…. Korang nak tahu aku amik apa. Nasi, ayam merah ngan sayur campur 3 ringgit tak gila murah.selalu aku beli 3 setengah! Sebab Nasi=RM1, Sayur Campur=RM1, Ayam Merah=RM1.50
Lantak la….yang penting aku tahu akak tu mesti malu sebab time tuh orang ramai gile!!!!!

Comments
4 Responses to “Ada Apa Dengan Kakak Sengal”
  1. f!f! says:

    haha…sengalan sungguh…

  2. esi says:

    hahaha
    ko nie org nk bagi murah pon nk bising kan
    ko kan diva jujur katanya!

  3. hookup says:

    enak rezlin ker?? waakkaka

  4. dak poli kew ni?????
    bukan la….
    ni masa sem lepas….

Leave a Reply

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
