Ada Apa Dengan Hari Pendaftaran Politeknik


Hari pertama aku di Politeknik Sultan Idris Shah pada sesi Jan 2009. Sedar tak sedar dah semester akhir dah aku ni…. Huh~ bleh la buli bdk junior kan..huhuhu. tak baek btol aku ni… Apa pun memang penat sebab semester akhir dapat bilik kat bawah semester ni amik ko, tingkat 4 tau. Wah!penat sudah mengangkat barang, pastu siap tangan boleh luka lagi, abes berdarah baju aku… sakit gilew….
Esok dah mula kelas, yang paling best ari rabu hari rehat sebab satu kelas pun aku tak ada. Dengan azam baru untuk touch up balik pointer aku yang sememangnya teruk tuh…. Aduhai…susah tuh… so korang doa-doakan la aku k….

Comments
4 Responses to “Ada Apa Dengan Hari Pendaftaran Politeknik”
  1. en_me says:

    hi abang love tewww.. good luck n thanx singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg ittewww..

  2. crazylove says:

    huhuhu
    no hal la….
    mmg suka menjengah..

  3. helmi lassim says:

    wah!!!
    sedar tak sedar dah semester akhir ya ko…
    good luck 4 last sem nie ok…
    keep it up…

  4. crazylove says:

    a’a
    rasa mcm sekejap jew masa berlalu….
    huhuhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
%d bloggers like this: