Perangai Artis Kita


Kenapa la dengan Adlin Aman Ramli ni….
tolongla profesional ckit….
ni tak…..
dalam AF komen pihak perempuan awak/saya @ u/i
tapi kalau komen pihak lelaki aku/kau
tak ke kasar namanyer tuh
ingatla Adlin Aman Ramli
“BUDI BAHASA BUDAYA KITA”
kalau kau tu dah cakap macm tuh, jgn la cakap nanti anak bangsa kita ni tak ada BUDI BAHASA!!!!!!
sebab kau dah tunjuk contoh macam tuh sebab kau tu artis

Comments
3 Responses to “Perangai Artis Kita”
  1. !x0r@ says:

    Dah lama saya perasan menda ni.. walaupun saya tgk Astro setahun 4 kali je. huhuhu

  2. hurm….
    susah nak cakap…..
    ini adalah masing2 pendapat kan….

  3. Kome la...... says:

    aku pon perasan …
    tp nk wat cm ne….
    kte kan nye leh sound die……
    tp kalo ko leh a…..
    lgpun die kn dah bertunang…
    biar a die…
    nk jage hati pompuan kate kn…
    tp ape2 pon…
    aku rase af msin nh mcm x best a….
    ye la ngan peranngai bebudak 2…..
    ape2 pun…
    mAJULAH SUKAN UNTK NEGARA….
    aAH5X

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • :.Mutiara Kata.:

    Masa Lampau, Masa Sekarang Dan Masa Depan. Sebenarnya Adalah Satu... Ia Adalah Sekarang - Stove
  • :. Contemplation.:

    Pride is not the best because we never fell. But as we come back every time we fall.
%d bloggers like this: